sk cz

KONTAKTY

INFO LINKA :
tel: +421 948 076 520
info(a)srubka.info

ZBOŽÍ V AKCI


» Co když zboží nepřijmu?
CO KDYŽ ZBOŽÍ NEPŘIJMU?


Bohužel
stává se nám, že se najdou i takový zákazníci, kteří si zboží objednají a pak se ještě rozhodnou, zda ho opravdu chtějí nebo ne.
Samozřejmě může se stát i situace, že zákazníkovi nastanou okolnosti, pro které si zboží nepřevezme (např. pracovní vytížení apod ...).

Pokud mezi ně nepatříte tento článek není určen pro vás! Můžete od nás očekávat obrovskou podporu po převzetí zboží. Rádi a ochotně vám pomůžeme. Uděláme vše proto abyste byli spokojeni. Jsme velmi vděční, že jste nakoupili právě u nás a vážíme si to.

Pokud nastane situace kvůli které si zboží nepřijmete, následující řádky jsou určeny pro Vás, protože považujeme za naši povinnost informovat Vás o tom, jak postupujeme v případě nepřevzetí zboží a co můžete očekávat.

V případě, že objednávka nebude ze strany kupujícího zrušena před odesláním (kupujíci je oprávněn stornovat objednávku bez udání důvodu nejpozději do 3 hodin od jejího odeslání) a kupující si zboží nepřevezme, dojde k porušení kupní smlouvy, ke které jste se zavázali dokončením objednávky. Nepřevzetím nám vzniknou náklady na poštovné k vám + poštovné za vrácení zásilky.
Tyto náklady Vám budou vyúčtovány (od 382 do 584 ), výška záleží od reálné částky za přepravu zboží, kterou jste měli uvedenou ve vaší objednávce. Nechceme od vás žádné úroky, pokuty. Chceme jen nahrazení reálně vynaložených nákladů.

Porušili jste kupní smlouvu, můžeme to řešit několika způsoby:


1. My
vás na vzniklou situaci upozorníme e-mailem. A vy nám uhradíte kompenzaci jako náhradu škody. Postup bude uveden v e-mailu.

2. Na e-mail nezareagujete úhradou, v takovém případě zašleme případ na právní vymáhání našemu smluvnímu partnerovi - částka se může ještě navýšit o náklady řízení

3. Soudní cestou.

4. Nabízíme Vám i speciální čtvrtou možnost, tj. produkt si znovu objednáte a suma Vám bude navýšena o kompenzaci za nepřevzatý předešlý balík. Pokud ale opět balík nepřijmete, situaci budeme řešit rovnou soudní cestou. Postup bude uveden v e-mailu.

První a čtvrtá jsou nejjednodušší a pro Vás nejlevnější možnosti. (Jsme vděčný, že 98% zákazníků si zvolí právě tyto možnosti).

Druhá a třetí možnost jsou zdlouhavé a pro Vás velmi finančně nevýhodné.
Uvědomte si, že nevyzvednutím zásilky jste nám kromě finančních nákladů na více zvýšily náklady tím, že zásilku musíme rozbalit, zboží zkontrolovat, nepoužitelné obalové materiály musíme zlikvidovat, zajistit zpětnou logistiku zboží do skladu a mnoho jiné práce.

Že jste to nevěděli?

Většina lidí to neví. Pro budoucnost Vás prosíme přemýšlejte nad tím, jaké dopady nepřevzetí zboží může mít. Představte si, že to udělá 70-100 zákazníků měsíčně. Jistě si umíte spočítat, jakou finanční ztrátu by nám to za rok přineslo.

Někteří zákazníci, se vymlouvají na to, že nedostali informaci o odeslání zásilky a podobně. My však každému po odeslání zásilky posíláme informaci e-mailem, že zásilka byla odeslána spolu s číslem zásilky. Doporučujeme v zmíněném e-mailu sledovat, kde se váš balíček nachází a stejně zasíláme i sledovací link. Opravdu jsme udělali vše pro úspěšné doručení objednávky.

Uvědomujeme si, že mohou nastat okolnosti pro které jste si zásilku nepřevzali a nebyl to váš záměr. Mohli jste být příliš pracovně vytížen, neměli jste čas, museli jste odcestovat apod. Pochopte však prosím i vy nás, že nemůžeme snášet takto způsobené škody.

Odůvodnění: Množství e-shopů takové situace neřeší a ztráty, které takto vzniknou, přenášejí do cen produktů. My ale úspěšně děláme vše proto, abychom 100% takových ztrát získali zpět. Díky tomu umíme zabezpečit dobré ceny pro zákazníky.

YTk3Yzk5Z