Reklamační řád
Kupující je povinen před převzetím a zaplacením zásilky dopravci, zkontrolovat zboží. Pokud je zjištěno mechanické poškození zboží, roztržený obal, deformace obalu - je kupující povinen vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nenese dopravce, nakolik veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Reklamace mechanického poškození zboží zapříčiněného přepravou, převzetí jehož bez vad potvrdil kupující pracovníkovi přepravní služby, nebudou prodávajícím uznány jako oprávněné a plnění z takové reklamace nebude kupujícímu poskytnuty. Náklady na přepravu reklamovaného zboží směrem od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující. Poštovné a jiné poplatky nevracíme. Zpáteční přepravu po vyřízení oprávněné reklamace hradí prodávající. V případě, že je vada zboží neodstranitelná, nahradí prodávající kupujícímu vadný výrobek novým nebo po dohodě, výrobkem jiného typu, přičemž dojde k doplacení nebo vrácení cenového rozdílu.
Záruka se nevstahuje a zaniká:
- Nepředložením dokladu o zaplacení (faktura) nebo záručního listu.
- Na poškození vzniklé přirozeným nebo nadměrným mechanickým opotřebením, znečištěním zboží nebo jeho částí v důsledku zanedbání údržby, používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí ve kterém se zboží běžně používá.
- U výrobků, které na své fungování využívají akumulátor, resp. různé druhy baterií, se běžné opotřebení akumulátoru, resp. baterie, nepovažuje za vadu tohoto výrobku, protože se zde jedná o součásti výrobků, které běžným používáním přirozeně ztrácejí svou životnost.
- Záruka se nevztahuje také na škody vzniklé v důsledku živelné události, násilného poškození, povětrnostních podmínek nebo provozem v extrémních a neobvyklých podmínkách.
- Při porušení ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku nějaké jsou.
- Neoznámení zjevných vad při převzetí zboží.
· Vybavením oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. Pokud byla reklamace v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, pak záruční doba běžet znovu ode dne vyřízené reklamace. Prodávající upozorní kupujícího o vyřízení reklamace buď telefonicky, SMS nebo e-mailem a zboží odešle na vlastní náklady kupujícímu.
Společně se zbožím prosíme doložit doklad potvrzující koupi zboží (faktura).
Reklamované zboží zašlete na adresu společnosti ŠRUBKA, s.r.o., Alvinczyho 32, 040 01 Košice, Slovensko.
Formulář pro reklamaci: