S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Zákaznická podpora: 9:00 - 16:00, Pá. do 15:00 │ +421 948 076 520, +421 55 677 00 36 │ Při nákupu nad 3000 Kč doručení ZDARMA                                                                                    nakupovat v EUR Slovensko EUR



Všeobecní obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pouze pro nákup na internetové stránce www.srubka.cz. Prodávajícím je společnost ŠRUBKA, s.r.o., Alvinczyho 32, 040 01 Košice, so sídlom na Slovensku IČ: 31713467, DIČ: SK2020483938. Firma je zapsána v Mestský súd Košice, oddíl: Sro, vložka číslo 6691 / V. Kontaktní údaje: tel. +421 556770036, +421 948 076 520, e-mail: info@srubka.info číslo účtu 2001046878/8830, IBAN CZ25 2010 0000 0023 0213 8178 Fio banka kupujícím je osoba (společnost), která si vybrala a zaplatila za služby nebo zboží na stránkách www.srubka.cz. Kupující musí v objednávce, resp. při registraci přesně a pravdivě uvést adresu doručení, případně jiné kontaktní údaje.

Orgán dozoru - Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Košiciach pre Košický kraj, Vrátna 3, 040 01 Košice https://www.soi.sk/

 

Obchodní podmínky se nevztahuj na případy, kdy osoba, ktera má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou nebo osobou, ktera koná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povoláním.

 

1. Objednání

Objednávka je příkazem pro prodávajícího na realizaci objednaného, zaplaceného zboží od kupujícího. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové stránky www.srubka.cz jsou závazné. Kupní smlouva mezi prodávající a kupujícím vzniká odesláním objednávky ze strany kupujícího a jejím přijetím na straně prodávajícího. Pro rychlé zpracování vaší objednávky, dbejte prosím na správnost vyplněných údajů. O přesném dni expedice a dodání zboží vás budeme informovat e-mailem.

Objednávka vytvořená prostřednictvím internetové stránky www.srubka.cz je zpracovávaná pouze s Českou dodací adresou.

 

2. Stornování objednávky

Prodávající je oprávněn stornovat objednávku nebo její část, pokud objednávku není možné závazně potvrdit (chybné telefonu číslo, nedostupný, neodpovídá na e-maily a pod.), Zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou výši kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na účet do 14 pracovních dnů. Kupující je oprávněn stornovat objednávku bez udání důvodu nejpozději do 3 hodin od jejího odeslání. Při zrušení objednávky je kupující povinen uvést jméno, e-mail, popis objednaného zboží. Zrušení objednávky je kupující povinen zaslat na e-mail: info@srubka.info na jehož základě mu prodávající zašle potvrzení o zrušení objednávky. Za zrušení objednávky si prodávající neúčtuje penále ani žádné jiné poplatky.

 

3. Dodání zboží

Prodávající se zavazuje kupujícímu, dodat správný druh a množství zboží tak, jak bylo uvedeno v době objednávky, na základě objednávky zákazníka. Prodávající neodpovídá za opožděné dodání zaviněné přepravní společností, za opožděné dodání zaviněné nesprávně udanou adresou příjemce. Prodávající také neodpovídá za poškození zásilky zaviněné přepravní společností. Prodávající neodpovídá za nedodání zboží, ke kterému došlo ze strany výrobce nebo dodavatele v důsledku jakéhokoliv omezení případně zrušení distribučních práv nebo jiných nepředvídatelných překážek. Prodávající je oprávněn v závislosti na charakteru obchodu, najme při objednávce vyšší než 10 000 Kč žádat kupujícího o potvrzení objednávky písemně. V případě odmítnutí potvrzení prodávající považuje objednávku za neplatnou.

 

Kupující se zavazuje převzít si objednané zboží, zkontrolovat neporušenost obalu, neporušenost zboží a zaplatit za zboží dle platebních podmínek platných v době přijetí objednávky. V případě, že si kupující nepřevezme zboží, které si objednal, prodávající si vyhrazuje právo uplatnit svůj nárok na náhradu vzniklé škody. Kupující, který nekupuje zboží v rámci své podnikatelské činnosti má v souladu s platnými právními předpisy, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

 

Kupující je povinen důkladně zkontrolovat zboží při jeho převzetí od přepravce / kurýra a potvrdit svým podpisem převzetí zboží na dokladu o převzetí zboží.

 

Reklamaci za případné nedodání zboží vinou přepravce nebo poškození zboží zaviněné přepravní službou je nutné v takových případech uplatňovat přímo u pracovníka přepravní služby. Poškozené zboží kupující od přepravce nepřevezme a poškození zboží kupující zaznamená do dokladu o převzetí zboží.

 

Reklamace mechanického poškození zboží zapříčiněného přepravou, převzetí jehož bez vad potvrdil kupující pracovníkovi přepravní služby, nebudou prodávajícím uznány jako oprávněné a plnění z takové reklamace nebude kupujícímu poskytnuty.


Pokud po převzetí zásilky kupující zjistí neúplnost zásilky (chybějící kus), je povinen obratem oznámit prodávajícímu skutečnost e-mailem na info@srubka.info. Zaslat důkaz tj. vyhotovit fotodokumentaci přepravního obalu z každé strany a skutečný počet kusů zboží, také aby bylo zřetelné o jaký druh zboží se jedná (produkt, barva) a zaslat e-mailem na info@srubka.info. V případě, že kupující důkazy neprokáže, reklamace nebude prodávajícím uznána jako oprávněná a plnění z takové reklamace nebude kupujícímu poskytnuta.

 

V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.


Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za náhodnou ztrátu, poškození či zničení zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

 

4. Dodací doba

Zboží držíme skladem - Dodávky objednaného zboží přijaté od kupujícího v pracovní dny do 12:00 hod. budou vyexpedovány ještě týž den, objednávky přijaté po 12:00 hod. budou vyexpedovány následující pracovní den. Doba doručení 3-4 pracovní dny.

Zboží není skladem - Dodávky objednaného zboží budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího, realizované v rozmezí 3-7 pracovních dnů nebo 2-6 pracovních týdnů.

 

5. Doprava

V případě, že zboží doručuje smluvní přepravce, dává kupující prodávajícímu právo prodat dopravci nutné minimum osobních údajů pro bezproblémové doručení zboží (jméno, adresa, telefon).

Zboží se dodává pouze v rámci České Republiky, pokud máte zájem o dodání zboží na Slovensko můžete si ho objednat přes www.krby-srubka.sk nebo překlikněte se v horní části stránky na vlaječku. 

Za objednané zboží v hodnotě do 3000 Kč s DPH, zaplatí kupující přepravní náklady:

do 2 kg - 148 Kč 

nad 2 do 5 kg - 166 Kč

nad 5 do 10 kg - 178 Kč

nad 10 do 15 kg - 185 Kč

Doprava zdarma v rámci České Republiky platí při odběru zboží nad 3000 Kč s DPH.

Přeprava se realizuje přes přepravní společnost GLS nebo FOFR, v tomto případě prodávající zvolí vhodnou přepravní společnost, dle hmotnosti či velikosti objednaných položek. 


6. Doprava při platbě dobírkou


Vlastnictví zboží přechází na kupujícího předáním zboží přepravci.

 

7. Ceny zboží

Ceny uvedené v internetovém obchodě www.srubka.cz jsou platné v době uskutečnění objednávky. Vyhrazujeme si právo tiskových chyb a změny cen, v případě změny peněžních kurzů nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek od výrobců a ostatních dodavatelů zboží. V ceně zboží není zahrnuto poštovné nebo doprava.

 

Původní cena (na webu typicky vyobrazená v rámci informování o slevě jako přeškrtnutá) znamená nejnižší cenu za posledních 30 dní před zlevněním, za kterou předmětné zboží (dále jen „Zboží“) nabízela ŠRUBKA, s.r.o. na svém e-shopu. Do výpočtu původní ceny se nezohledňují individuální cenová zvýhodnění a cenová zvýhodnění, která nejsou zahrnuta přímo v aktuální prodejní ceně daného Zboží (tj. nejsou poskytována automaticky a plošně jako např. slevové kódy).

 

Kupující bere na vědomí, že mohou nastat případy, kdy nedojde k uzavření smlouvy mezi Prodávajícím a Kupujícím, a to zejména v případě, kdy kupující objedná zboží nebo související služby (dopravu) za cenu zveřejněnou omylem v důsledku vady interního informačního systému srubka.cz či pochybení personálu ŠRUBKA, s.r.o.. V takovém případě je prodejce oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, a to i poté, co kupující obdržel e-mail potvrzující jeho objednávku, o čemž prodávající kupujícího bez zbytečného odkladu informuje.

Příklady, kdy může dojít k chybně zveřejněné ceně jsou zejména následující:

- Cena zboží je na první pohled nesprávná (např. nezohledňuje obvyklou cenu zboží).

- Při ceně zboží přebývá nebo chybí jedna nebo více číslic.

- Sleva na zboží přesahuje 50 %, aniž by zboží bylo součástí zvláštní marketingové kampaně či výprodejové akce označené speciálním symbolem a inzerujícím odpovídající výši slev.

- Prodávající upozorňuje, že informační systém srubka.cz uvádí iu zboží se zjevně vadnou cenou automaticky informaci, že se jedná o zboží zlevněné, resp. o zboží ve výprodeji a pod. V případě pochybností, zda je zboží skutečně zlevněno nebo jde-li o zjevnou vadu v ceně zboží je proto kupující povinen kontaktovat ŠRUBKA, s.r.o. a informaci o správnosti ceny si ověřit kontakt.

 

8. Kupní cena

Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu zboží dohodnutou v kupní smlouvě a / nebo dle ceníku prodávajícího platného v době uzavření kupní smlouvy včetně nákladů na doručení zboží dobírkou zpoplatněna sumou do 8000 Kč je 30 Kč, nad 8000 Kč je 50 Kč.

 

Náklady spojené s vynášením zboží nejsou zahrnuty v kupní ceně zboží a prodávající tyto služby není povinen kupujícímu poskytnout.

 

9. Platební podmínky

Za objednané zboží v internetovém obchodě, může kupující zaplatit do 20 000 Kč s DPH dobírkou, nad 20 000 Kč s DPH bezhotovostní platbou.

Za objednané zboží v internetovém obchodě, může kupující zaplatit:

1. v hotovosti na dobírku v místě určení kupujícím v objednávce - platba kartou není možná

2. bezhotovostně převodem na účet prodávajícího - 2302138178/2010, Fio banka 

Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti GoPay s. r. o., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváme pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti GoPay s.r.o. Možnosti plateb:

3. Elektronické peněženky: Gopay účet

4. Online platební kartou: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro

5. Online bankovním převodem: Platba 24, MojePlatba, ČSOB, ePlatby, ePeníze, FioBanka - Pro on-line platbu bankovním převodem použijte č.ú: 2302138178 / 2010

 

10. Vrácení zboží nebo výměna

Podmínky pro vrácení zboží do 14 kalendářních dnů se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou nebo osobou, která jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání (tj. není možné od smlouvy odstoupit).

Pokud není kupující spokojen se zakoupeným zbožím, může nám ho bez udání důvodu vrátit do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky na naši adresu ŠRUBKA , s.r.o. Alvinczyho 32, 040 01 Košice, Slovensko.

Zboží dle zákona 102/2014 Sb. spotřebitel je povinen nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy zaslat zpět (nebo jej předat prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží) - spolu s dokladem potvrzujícím koupi zboží (faktura) včetně kompletní dokumentace, nepoškozený , nepoužitý, kompletní, doporučujeme v originálním balení, na náklady kupujícího (dopravu si kupující zajistí sám). Vybrat si můžete buď vrácení peněz nebo výměnu za jiné zboží. Doporučuje se zboží pojistit. Zásilky na dobírku nebo uloženo na poště prodávající nepřebírá. Pokud se takto rozhodnete, zašlete nám spolu se zbožím Vámi podepsané písemné prohlášení o odstoupení od smlouvy s uvedením Vašeho jména a příjmení, Vaší adresy, čísla objednávky, data objednání a čísla účtu pro finanční vypořádání. Cena za zboží bude vrácena zpět kupujícímu po zkontrolování vráceného zboží do 14 kalendářních dnů.

V případě, že kupující odstoupí od smlouvy a doručí prodávajícímu zboží, které je použito a je poškozeno nebo neúplné nebo hodnota předmětného zboží je snížena v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží, má prodávající vůči kupujícímu nárok na náhradu škody ve výši odpovídající snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku výše uvedeného zacházení se zbožím ze strany kupujícího nebo bude kupujícímu vrácen zpět a budou mu vyúčtovány náklady spojené s přepravou zboží a kupující je o této skutečnosti vyrozuměn.

Pokud budete požadovat výměnu, nové zboží Vám zašleme obratem po doručení vráceného zboží (platí pro zboží, které máme skladem).

Zásilka na dobírku nebo uložená na poště, nebude přijata!

 

Prodávající není povinen vrátit kupujícímu cenu zaplacenou za příslušný zboží před tím, než mu bylo zboží od kupujícího spolu s příslušenstvím včetně dokumentace apod. doručen.

 

V případě, že kupující nesplní některou ze svých výše uvedených povinností podle těchto Všeobecných obchodních podmínek, odstoupení od smlouvy není platné a účinné a prodávající není povinen vrátit všechny prokazatelné platby podle těchto Všeobecných obchodních podmínek kupujícímu a zároveň má nárok na úhradu nákladů spojených s odesláním zboží zpět kupujícímu.

Kupující podle zákona č. 102/2014 CFU § 7 Odst. 6 písmeno l nemůže odstoupit od smlouvy jejímž předmětem jeprodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků kupujícího, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného speciálně pro jednoho kupujícího.

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení doložit doklad potvrzující koupi zboží (faktura) a vyplněný formulář pro vrácení nebo výměnu zboží.

Formulář pro vrácení nebo výměnu zboží:

< Stáhnout ve formátu PDF >

 

11. Reklamační řád

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen „VOP“) ještě před objednáním zboží. Zároveň kupující bere na vědomí, že je povinen poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost potřebnou k vyřízení reklamace, v opačném případě se lhůty adekvátně prodlužují o dobu, ve které kupující neposkytl požadovanou součinnost.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.


Kupující je povinen před převzetím a zaplacením zásilky dopravci, zkontrolovat zboží. Pokud je zjištěno mechanické poškození zboží, roztržený obal, deformace obalu - je kupující povinen vyhotovit záznam a fotodokumentaci o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nenese dopravce, nakolik veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. 



Reklamace mechanického poškození zboží zapříčiněného přepravou, převzetí jehož bez vad potvrdil kupující pracovníkovi přepravní služby, nebudou prodávajícím uznány jako oprávněné a plnění z takové reklamace nebude kupujícímu poskytnuty. 


Náklady na přepravu reklamovaného zboží směrem od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující. 
Poštovné a jiné poplatky nevracíme. Zpáteční přepravu po vyřízení oprávněné reklamace hradí prodávající. V případě, že je vada zboží neodstranitelná, nahradí prodávající kupujícímu vadný výrobek novým nebo po dohodě, výrobkem jiného typu, přičemž dojde k doplacení nebo vrácení cenového rozdílu.

 

V případě, že se po převzetí zboží kupujícím vyskytnou v záruční době vady zboží, může kupující uplatnit svoji reklamaci.

Nebude-li u jednotlivého zboží uvedena delší doba, je kupující, který je spotřebitelem ve smyslu těchto VOP, oprávněn uplatnit práva z vady zboží, která se vyskytne u spotřebního zboží, následovně:

  • u nového zboží v době 24 měsíců od převzetí;
  • u zánovního zboží v souladu s §620 ods. 2 Zákona v době 21 měsíců od převzetí (za zánovní zboží se považuje takové zboží, které mohlo být vyzkoušeno, přičemž může nést estetické stopy takového používání, avšak tyto stopy nemají vliv na použitelnost a plnou funkčnost zboží);



V případě odstranitelné vady má kupující nárok na:

- Bezplatné, včasné a řádné odstranění vady – prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.

- Namísto odstranění vady může kupující požadovat výměnu věci. Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže.

 

V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na:

- výměnu věci nebo

- má právo od smlouvy odstoupit nebo

- má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.


Záruka se nevstahuje a zaniká:


- Na
 poškození vzniklé přirozeným nebo nadměrným mechanickým opotřebením, znečištěním zboží nebo jeho částí v důsledku zanedbání údržby, používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí ve kterém se zboží běžně používá.

- U výrobků, které na své fungování využívají akumulátor, resp. různé druhy baterií, se běžné opotřebení akumulátoru, resp. baterie, nepovažuje za vadu tohoto výrobku, protože se zde jedná o součásti výrobků, které běžným používáním přirozeně ztrácejí svou životnost.

- Záruka se nevztahuje také na škody vzniklé v důsledku živelné události, násilného poškození, povětrnostních podmínek nebo provozem v extrémních a neobvyklých podmínkách.

- Při porušení ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku nějaké jsou.

- Neoznámení zjevných vad při převzetí zboží.


Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o odstranitelné vady, pokud však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Jde-li o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.

Na základě rozhodnutí kupujícího, které ze svých práv ve smyslu ust. § 622 a ust. § 623 Občanského zákoníku uplatňuje, je prodávající nebo určená osoba povinna určit způsob vyřízení reklamace podle ust. § 2 písm. m) zákona o ochraně spotřebitele ihned, ve složitějších případech do 3 dnů od začátku reklamačního řízení, v odůvodněných případech, zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení stavu zboží, nejpozději do 30 dnů ode dne začátku reklamačního řízení. Po určení způsobu vyřízení reklamace prodávající nebo určená osoba reklamaci vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu zboží za nové zboží. O ukončení reklamačního řízení informuje prodávající kupujícího formou dohodnutou mezi oběma smluvními stranami (e-mailem) a zároveň bude kupujícímu spolu se zbožím doručen reklamační protokol. Vybavením oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. Pokud byla reklamace v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, pak záruční doba běžet znovu ode dne vyřízené reklamace.

V případě, že kupující využije svého práva a vyžaduje odstranění vady zboží opravou a v záručním listu je pro účely záručních oprav zboží určen jiný subjekt než prodejce, jehož místo podnikání je ve stejném místě jako v případě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na záruční opravu u subjektu uvedeného v záručním listu.

 


Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad potvrzující koupi zboží (faktura) a vyplněný formulář pro reklamaci

Zásilka na dobírku nebo uložená na poště, nebude přijata!

Reklamované zboží zašlete na adresu společnosti:

ŠRUBKA, s.r.o.

Alvinczyho 32

040 01 Košice

Slovensko



Formulář pro reklamaci:

< stáhnout ve formátu PDF >



12. Ochrana osobních údajů


Zákonným důvodem zpracování Vašich osobních údajů je Váš souhlas dáván tímto správci ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob při zpracování osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46 / ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen "nařízení"). Více ...

 

13. Reklama

„Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“


14. Cookies


Při procházení našich webových stránek zaznamenáváme vaši IP adresu, jak dlouho se na stránce zdržíte a ze které stránky přicházíte. Používání cookies na měření návštěvnosti webu a přizpůsobení zobrazení webových stránek vnímáme jako svůj oprávněný zájem správce, protože věříme, že díky tomu vám můžeme nabídnout ještě lepší služby.
Cookies pro cílení reklamy budou zpracovávány pouze na základě vašeho souhlasu.
Naše webové stránky lze procházet i v režimu, který neumožňuje sbírání osobních údajů. Používání cookies můžete na svém počítači v internetovém prohlížeči zakázat. Více >>

 

15. Alternativní řešení sporů

1. Jakýkoli spor mezi námi a spotřebitelem z jakékoli země Evropské unie vyplývající ze smlouvy, který jsme nedokázali společně vyřešit, může být řešen mimosoudně prostřednictvím orgánu příslušného pro alternativní řešení sporů nebo prostřednictvím alternativního řešení sporů on-line.

 

2. Příslušný orgán pro alternativní řešení sporů mezi podnikateli a spotřebiteli je Slovesnká obchodní inspekce:

Odbor pro mezinárodní vztahy a alternativní řešení spotřebitelských sporů

Inspektorát Slovenské obchodní inspekce v Košicích

Vrátna 3, 040 01 Košice

https://www.soi.sk/

 

3. Seznam orgánů příslušných k mimosoudnímu řešení sporů v rámci Evropské unie je k dispozici na této internetové stránce:

http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/national-out-of-court-bodies/index_en.html

 

4. Jako spotřebitel ze země patřící do Evropské unie můžete využít platformu určenou k řešení sporu on-line, kterou spravuje Evropská komise, a to na této internetové stránce: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

16. Jurisdikce

V rozsahu povoleném příslušnými právními předpisy týkajícími se kolizních norem mají soudy České republiky výlučnou pravomoc k vyřešení jakéhokoli sporu nebo nároku, který vyplývá ze smlouvy nebo vznikl v souvislosti se smlouvou nebo jejím předmětem nebo uzavřením smlouvy (včetně mimo smluvní spory nebo nároky).



17. Recenze

Tato hodnocení pocházejí od spotřebitele, který produkt skutečně použil/zakoupil, na základě zaslaného emailu, vyplněného dotazníku, přidáním recenze přímo na web stránce.



18. Řazení produktů

Nejprodávanější produkty v kategorii, které jsou uvedeny nad nabídkou produktů, se řadí podle počtu prodaných kusů na denní bázi.



19. Závěrečná ustanovení


Veškeré právní vztahy vznikající mezi kupujícím a prodávajícím se řídí právními předpisy Slovenské republiky. Ve věcech neupravených těmito Obchodními podmínkami se uplatní příslušná ustanovení občanského zákoníku. Provozovatel si vyhrazuje právo tyto Obchodní podmínky měnit.

 

Technická specifikace a obal produktů se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.

 

Upozornění týkající se užívání obsahu stránek společnosti ŠRUBKA, s.r.o.


Autorská práva a šíření obsahu stránek www.srubka.cz

Autorská práva k stránkám www.srubka.cz jsou vlastnictvím společnosti ŠRUBKA, s.r.o., Alvinczyho 32, 040 01 Košice, Slovensko. Obsah stránek www.srubka.cz je majetkem společnosti ŠRUBKA, s.r.o. a je chráněn autorským právem a jinými příslušnými právními předpisy. Obsahem se rozumí např. články, obrázky, grafy, nástroje, kalkulátory a další veřejně přístupné nebo heslem chráněné nástroje. Obsah těchto stránek a jednotlivé nástroje, které tvoří jejich součást nesmí uživatel bez předchozí písemné dohody, využívat pro svou činnost za účelem dosažení zisku nebo nabízet třetím stranám. Také je zakázáno zpracovávat, upravovat a zasahovat do obsahu stránek www.srubka.cz. obsah stránek www.srubka.cz může být zobrazovaný, reformátovaný a tištěný výhradně pro osobní nekomerční potřebu a uživatel souhlasí s tím, že tento obsah nebude šířit, reprodukovat, rozesílat ani jinak distribuovat, prodávat, publikovat, vysílat, nebo jinak poskytovat dalším osobám bez předchozího písemného svolení.

 

Společnost ŠRUBKA, s.r.o., může kdykoliv změnit obsah i způsob fungování stránek www.srubka.cz a omezit jejich dostupnost (buď jako celku nebo vybraných součástí) všem uživatelům obecně i jednotlivě vybraným uživatelům.



Obchodní podmínky v tomto znění jsou platné od 06.01.2023

 

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

Yjc2YTJiZ